• GRATIS VERZENDING VANAF 75 EURO & ACHTERAF BETALEN MOGELIJK
  • UITGEBREIDE KENNIS VAN VECHTSPORTEN
  • OP WERKDAGEN VOOR 15:00U BESTELD, ZELFDE DAG VERZONDEN
  • COMPLETE PRODUCTINFORMATIE
  • ASSORTIMENT MET PREMIUM MERKEN
Sluiten

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Moet ik een account aanmaken om bij jullie te winkelen?

    Nee, dat hoeft niet. Je kunt aankopen doen en telkens als gast afrekenen.

    Echter, door een account bij ons aan te maken, kun je bestellen zonder telkens je gegevens in te voeren bij elke aankoop. Je kunt nu meteen registreren, of eerst beginnen met winkelen en je account aanmaken voordat je afrekent op de winkelwagenpagina.

  • Hoe maak ik een account aan?

    Klik op "Mijn Acount", gevolgd door 'Account aanmaken' en vul je persoonlijke gegevens in.

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Shop voor de items die je wilt en voeg ze toe aan je winkelwagen. Als je klaar bent, ga je naar je winkelwagen en reken je af. Controleer en zorg ervoor dat alle informatie juist is voordat je je aankopen en betaling bevestigt.

  • Hoe betaal ik voor mijn bestellingen?

    We accepteren betalingen via I-Deal, Paypal en alle belangrijke creditcards zoals Mastercard, VISA en American Express.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Helaas kunnen we geen bestelling annuleren nadat deze is geplaatst. Dit stelt ons in staat om je bestelling efficiënt te verpakken en fouten te minimaliseren. Het is raadzaam om je bestelling te controleren voordat je deze plaatst.

  • Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?

    Voer de kortingscode in het veld "Kortingscode" in en klik op "Toevoegen" op je winkelwagenpagina voordat je verder gaat met afrekenen. Houd er rekening mee dat we de kortingscode niet handmatig kunnen toepassen op je bestelling als je deze bent vergeten in te voeren tijdens het afrekenen. Zorg ervoor dat alle informatie correct is voordat je je aankoop bevestigt.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling is bevestigd?

    Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingse-mail van ons om te bevestigen dat we je bestelling hebben ontvangen. Let op: bestellingen worden pas verzonden als je creditcardbetaling is goedgekeurd en het factuur- en bezorgadres zijn geverifieerd. Als geregistreerde gebruiker kun je ook de status van je bestelling controleren in "Mijn Account".

  • Ik heb problemen met het toevoegen van items aan mijn winkelwagen?

    Je kunt items toevoegen zolang ze beschikbaar zijn. Er kan een situatie zijn waarin het item zich in de winkelwagen van iemand anders bevindt, waardoor de status van de items wordt weergegeven als "Tijdelijk niet beschikbaar".